Русский
Қазақша
A
A
A
қоңырауға тапсырыс беру
Бас  / Біз  / Біздің жетістіктер
Біздің жетістіктер

БМСК бойынша байқау рейтингінде ДСДРО нәтижесі бойынша Оқу-тәжірибелік Орталығы «Демеу» ең үздік БМСК ұйымы аталды (2014жыл).

Инновациялар:
  1. Отбасылық мейіргерлердің дербес қабылдауы;
  2. БМСК деңгейінде оңалту;
  3. Жаңа кешенді біріктірілген медициналық-әлеуметтік технологиялар;
  4. Ғылым және ғылыми зерттеулер, серіктестік, ЖОО-мен ынтымақтастық;
  5. Нұрбекова Бахыт Аубакирова атындағы медальдарды құру;
  6. Тұрғындар пікірі бойынша үздік отбасылық мейіргер байқауы, Пайдалы тамақтану мектебі.
  7. «Әлеуметтік жұмыс және психология. Келешек, бастамалар, жүзеге асыру» тақырыбында  алғашқы ғылыми – тәжірибелік конференция өткізілді.
  8. Мейінргерлердің тренингтік орталығы
  9. «Демеу» Орталығының драматикалық орталығы – «Золотой Век»
ҚР-да БМСК-тің әрі қарай дамуы бойынша ұсыныстар.
  1. Мемлекетте, емханаларда дербес БМСК ұйымдарына немесе БМСК бөлімшелеріне  ортақ атау белгілеу, мысалы, отбасылық денсаулық Орталығы секілді.
  2. Емханадағы БМСК бөлімшесінің жеке жаңды тұлғаға ауыса алу мүмкіндігі.
  3. Тұрғындар қажеттіліктері мен мұқтаждықтарына бейімделген архитектуралық икемді шағын отбасылық денсаулық Орталықтарының құрылысы,
  4. Дүниежүзілік тәжірибеде отбасылық медицина бар жерде, оларды тұрғындарға жақындататын - «Отбасылық дәрігер», «Отбасылық мейіргер» маман атаулары қолданылады.
  5. Отбасылық дәрігер мен мейіргердің еңбек ақысы тұрғындардың денсаулық көрсеткіштерін, негізсіз қаралу санының төмендеуін, негізсіз жедел және шұғыл кқмек көрсету шақыртуларын азаюы, кеңес беру, сонымен бірге   тұрғындар денсаулығын сақтау және нығайту бойыынша алдын алу шараларын есепке ала отыра сараланған болуы тиіс(тек отбасылық дәрігерді сау адамдардың денсаудығы қызықтырады). 
  6. Қаржыландыруды қолдану мүмкіндігі бап бойынша емес, ал тұрғындардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын(жайлылық жасау, инфрақұрылымның дамуы) бастапқы профилактикаға (тұрғындарды, қызмекткерлерді ынталандыру), қызмет көрсетуге,  бағытталған қаражатты ашық және икемді басқару 
  7. жеке және дербек мейіргерлік тәжірибесіне қарай, сондай-ақ жедел оқыту курсы арқылы жедел жәрдем бойынша тұрғындарға үйде қызмет көрсету үшін    БМСК дәрігерлері мен мейіргерлерінің атқаратын міндеттерін қарастыру. 
  8. 0 – 3 жасқа дейінгі балалармен, 32 апталық жүктілікке дейінгі мерзімдегі әйелдермен,  қарттар мен жалғыз басты қариялармен, қатты ауыратын адамдармен, қиын өмірлік жағдайда қалған отбасылармен жұмыс жасау үшін БМСК деңгейінде мейіргерлірдің патронаж қызметінің жаңа моделін жасау және ары қарай дамыту. Патронаж мейіргері – алғашқы совет уақыты атауынан мейіргер жауаппкершілігінің жаңа формация саласымен жүктелетін жаңа қызметі көренбейді. Бізге үйге кіріп-шығу патронаждық әмбебап-ілгерінді моделін дамыту қажет (барлық отбасылар үшін қажет қызмет көрсету + тәуелділік пен қажеттілікті бағалау негізінде шектелген патронаж қызметкеріне кіріп- шығуды еселеп-қарқынды қызмет көрсету). Поатронаждық мейіргерге жаңа атау енгізуді ұсынамыз – отбасылық кеңесші, ал патронаждық қызмет орнына Отбасылық кеңес беру қызметі деп енгізуді ұсынамыз. Отбасылық кеңесшілер екінші, үшінші мейіргерлерден құрылады. 
  9. Отбасылық кеңес беру қызметінің қызметіне және Бастапқы денсаулық сақтау деңгейінде отбасылық кеңесшінің жаңа қызметіне қатысты ҚНА жетілдірілген (ЮНИСЕФ, медициналық колледждер,мейіргерлер Қайымдастығымен бірлесе)
  10. Мейіргерлік қызмет бойынша статистикалық есеп пен есептілік формаларын өңдеу және енгізу (медициналық колледждер және мейіргерлік боыйнша үздік тәжірибелік медициналық ұйымдар)
  11.  Сырттай, кешкі оқу түрінде тәжірибе жүргізетін мейіргерлер үшін академиялық білім (бакалавриат, магистратура) алу мүмкіндігін қарастыру. (медициналық ЖОО-дар мен колледждер).
  12.  Мейіргерлік істің нормалары мен стандарттарының ортақ жүйесін жасау    (ЖОО-дар, колледждер, Мейіргерлік қауымдастықтар). 
  13.  Жағдайды мен қызмет көрсету ұзақтығын ескере  отыра түрлі әлеуметтік пакеттер арқылы тұрғындарға  әлеуметтік және психологиялық қызмет көрсету мазмұны мен нормаларын белгілеу және регламенттеу. Мысалға алғанда, сәбилік жас, мүгедектіктің алдын алу, тиісті күтім, бала өлімі, қатыгездікпен қарау мен әлеуметтік жетімдік сұрақтары бойынша,қарт, ажалды және ауыр сырқаттағы адамдармен жұмыс бойынша.
  14. Психикалық ауру адамның жақындарын әрекетке қоса отыра, менталды және аласұру бұзылулары бар науқастарды уақытылы анықтау және басқару мақсатында БМСК-ке психиатриялық қызметті енгізу механизмін құру.(психиатнрия институтымен бірлесе). Жедел  присихологиялық көмек көрсету кабинеттерінің ашылу мүмкіндігін қарастыру, мультитәртіптік және поликәсіптік брига ұйымдастыру.
  15. Психикалық ауруларға көмек көрсетудің баламалы түрлерін  ұйымдастыруға жәрдемдесу: осы салада  мамандандырылатын ҮЕҰ, жеке меншік клиникалардың қатысуы.
  16.  Қиын өмірлік жағдайда қалған тұлғалар үшін жалғаспалы қызмет көрсететін  БМСК ұйымдарында әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарын ерікті коммерциялық негізінде құру (ауыр халдегі науқастар, жалғыздыққа душар болған қарттар,  мүкіндігі шектеулі тұлғалар, жоалғаз басты аналар)
  17.  Денсаулықты сақтау және нығайту мақсатында тұрғындарды мадақтау жүйесін өңдеу. Мысалы, жария сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру (жарыстар, сапарға шығу, спорт мекемелеріе бару), мадақтау сыйлықтарын экспрессдиагностика,тонометр, салмақ өлшеу құралдары және спарт залға абонемент, бессейндер мен сауналарға бару  түрінде беріледі.
  18. Үздік халықаралық тәжірибені қолдана отырып, алдын алу және ауру бойынша уақытылы қаралу және  тексерілу жоспарында тұрғындардың жауапкершілік мөлшерін қарастыру. Мысалға, Динляндияда жүктілік бойынша уақытылы тіркеуге тұрмағаны үшін әйелдер бал күтімі бойынша жәрдем ақыдан қағылады.
  19.  БМСК деңгейінде скринингтің көлемін төмендету 3-4 дейін.
  20. Дәрі-дәрмекті қабылдау ұзақтығы мен тұрғындардың әлеуметтік санатына(қаншалықты әлсіз) сәйкес дәрілік жеңілдікпен қамтамасыз ету жүйесін жақсарту.
Сіздің ойларыңыз, сезімдеріңіз және денеңіз
— басты мақсатымыз
Наверх
Написать в чат
Сообщение сайта
Заказ обратного звонка
Жду звонка
Перезвонит первый освободившийся оператор.
Запись на прием
Записаться