Русский
Қазақша
A
A
A
қоңырауға тапсырыс беру
Бас  / Денсаулықты нығайту бойынша мектептер
Денсаулықты нығайту бойынша мектептер
«Мектеп» атауы Өткізу уақыты Өткізу жері Тренердің аты-жөні
1  
 «Артериалдық гипертония» мектебі
Сәрсенбі, жұма
 15.00 бастап, 16.00 дейін
№8 кабинет,  астыңғы қабат, «Денсаулықты нығайту мәселелері бойынша мейіргерлердің тренинг орталығы» мейіргер Н.Л. Бирюченко
2  «Сүт бездерінің мәселелі аурулары» мектебі Сейсенбі
15.00 бастап, 16.00 дейін
 №8 кабинет,  астыңғы қабат, «Денсаулықты нығайту мәселелері бойынша мейіргерлердің тренинг орталығы» мейіргер  Б.К Бакенова
3 «Сау бала» мектебі Күн сайын
9.00  бастап, 18.00 дейін
№11 кабинет, 1 қабат мейіргер  А.Б.Бейсенбекова
4 «Қауіп-қатер факторлары» мектебі Күн сайын
9.00 бастап, 18.00 дейін
 
№8 кабинет, астыңғы қабат СӨСҚ жөніндегі мейіргер
Г.А. Таушева 
5 «Беделді жас» мектебі Дүйсенбі, сәрсенбі
15.00 бастап, 17.00 дейін
№11 кабинет,   1 қабат Әлеуметтік қызметкер
А. Шонова
6 Босануға даярлық мектебі Бейсенбі
11.00 бастап, 12.00 дейін
№11 кабинет, 1 қабат Акушер-гинеколог
М.К. Тусмагамбетова 
7 Отбасыны жоспарлау мектебі Сәрсенбі
11.00 бастап, 12.00 дейін
№11 кабинет, 1 қабат Акушер-гинеколог
М.К Тусмагамбетова 
8 Ресурстық қалып сабақтары
 (босаңсу, қарым-қатынас,
күйзеліске қарсы амалдар)
Айдың 3 сәрсенбісі
16.00 бастап, 17.00 дейін
Астыңғы қабат,  конференц-зал Психологтар
Ж.Ж. Жанабекова 
С.В.Тен 

 
«АРТЕРИАЛДЫҚ ГИПЕРТЕНЗИЯ МЕКТЕБІНІҢ» ЖАТТЫҒУЛАРЫ
  1.  «Артериалдық гипертензия мектебінің» жұмысы аурудың шырқатылуын ескертуге, асқынулардың алдын алуға, тәуелділік факторларын түзету мен ауруларды өзін-өзі бақылау әдісін жүргізу жолымен физикалық жүктемеге деген төзімділікті жоғарлатуға бағытталған.
  2. Өмір сүру сапасын жақсарту, артериялық гипертензиясы бар аурулардың мүгедектігі мен өлімін төмендету;
  3. Тұрғындарда дәрі-дәрмектік және дәрі-дәрмектік емес емдерді тұрақты жүргізу қажеттілігі туралы ақпараттандыру.
  4. Тұрғындарды кардиология саласында медициналық білімін арттыру.
Артериалдық гипертензиясы бар науқастар мектебінде оқытудың негізгі мақсаттары: "Артериалдық гипертензия" денсаулық мектебінің жетістіктері
             1. Науқастарда сырқат мәні мен асқыну мүмкіндіктері туралы түсінікқалыптастырды.
            2. Атрериалдық гипертензия кезінде үрестірілген тамақтану туралы дағдаларды алды.
            3. Тәуелділік факторын жоюда науқастарға өзідігінен және өзара көмек көрсету, ең алдымен шылым шегуден.
            4. Өз-өзіне көмек көрсету, қажетті қолдаушы дәрі-дәрмек мөлшерін  өздігінен іріктеу, артериалық қысымды өлшеу тәжірибелік дағдыларына оқыту.
            5.  артериалдық гипертензияны емдеуде қолданатын дәрі-дәрмектер мен олардың жанама әсері туралы, аурулардың заманауи  дәрілік терапиясы туралы ақпараттандыру.
 
            6.  ауруларды дәрі-дәрмексіз емдеу және асқынулардың алдын алу әдістеріне үйрету.
 
            7.  кейінгі асқынулар қатеріне жол бермеу - 25%
 
            8.өлім туындауын ескерту - 20%
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Қант диабеті" мектебі
 
Негізгі міндеті: қант диабетімен ауратын адамдарды өзін-өзі басқару, нақты өмір сүру жағдайына жүргізілетін емге бейімделу әдістеріне үйрету, рационалды тамақтану ережелерін, жіті және созылмалы асқынулардың алдын алуға үйрету;
Мектептің мақсаты: максималдыорташа денгейге жақындаған қандағы қант құрамы деңгейін қол жеткізу және тұрақты қолдау, Қант диабеті асқынуларының алдын алу, аурудың асқынуына жол бермеу, ҚД кезінде тамақтану және емделу бойынша ақпараттандыру
 
 
Жетістіктер:
1. қандағы қант құрамының деңгейін тұрақтандыру.
2.  кейінгі көзбен, диабеттік кетоацидозға байтанысты  асқынулар қатеріне, бүйрекке, сонымен бірге аяққа қатысты асқынуларға  жол бермеу;
3. өлім туындауын  ескерту
 
 
" Бронх демікпесі" мектебі
Міндеті:
 
Мақсат: этиология, патогенез және аурудың клиникалық ерекшеліктерін мен оның асқынуларын, БД анықтауды үйрену зертханалық-аспаптық зерттеу әдісін білу негізінде және Бронх демікпесімен ауратын адамға ем белгілей білу, көніл-күйін жақсарту және еңбекке қабілеттілігін арттыру, тыныс алу бұлшықеттерін нығайту мен өкпе желдетілуін жақсарту, тыныс алу аппаратын қолдана білу және толық дем алуды дамыту.
 
            Жетістіктер:
  1. Науқастарда сырқат мәні мен асқыну мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырды
  2. Тәуелділік факторын жоюда науқастарға көмек көрсету, ең алдымен шылым шегуден.
  3. Өмір сүру сапасын жақсарту үшін әлеуметтік және отбасылық қолдау мүмкінгі туралы науқастар мен олардың отбасы мүшелерін ақпараттандарылды.
  4. Қажетті қолдаушы дәрі-дәрмек мөлшерін іріктеу, өз-өзіне көмек көрсету, пикфлоуметрия тәжірибелік дағдылары оқытылды.
  5. Бронх демікпесін емдеуде қолданатын дәрі-дәрмектер мен олардың жанама әсері туралы, аурулардың заманауи  дәрілік терапиясы туралы ақпараттандырылды.
  6.   ауруларды дәрі-дәрмексіз емдеу және асқынулардың алдын алу әдістері үйретілді.
  7. Бронх демікпесінің асқыну дамуының алдын алу мақсатында тұрғындарды   санитарлық-ағарту қызметі мен гигиеналық оқыту.
 
 
 
"Тәуелділік мінез-құлық факторы" мектебі
Міндеттері:
1) өзінің денсаулығына қатысты адамның мінез-құлқын өзгерту процесіне бағытталған  тұрақты әркет ететін ақпараттық-білім бері оқыту жүйесін жасау;
2) Тәуелділік мінез-құлық факторы ауруларының дамуы туралы ақпараттандыруды арттыру, ауқастарды өзінің денсаулығын сақтауға жауапкершілігінің артуы.
3) науқастарда тәуелділік мінез-құлық факторының адам денсаулығына жағымсыз әсер етуін төмендету бойынша біліктер мен білімдерді қалыптасыру(тамақтану, қозғалу белсенділігі, күйзелісті басқару, жағымсыө әдеттерден бас тарту: шылым шегу, ішімдікке салыну);
4) науқаста өзінің денсаулығына деген рационалды және белсенді қатынас,  сауығуға ынталандыруды,  медицина қызметкерінің ұсыныстарын орындауды ұстануды қалыптастыру.
5) денсаулық жағдайына өзін-өзі бақылау бойынша науқаста білім мен біліктерді қалыптастыру.
6) науқастарда денсаулыққа әсер ететін факторларды, себептерді талдау бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және науқастарды жеке сауығу жоспарын құруға үйрету;
Орталық мақсаты–халықты салауатты өмір салты дағдыларына үйрету, алдын алу насихатын жүргізу және науқастарда тәуелділік мінез-құлық факторының ауруларын еңсеру жөнінде бағытталған әрекетқабілеттерін құру, олардың денсаудығы тәуелді сұрақтарда құзыреттілігінің жоғарлату, өз өмірі мен айналысындағы жағдайды өздігінен өзгертудағдыларына үйрету.
Жетістіктер:
1. Дағдыландыру тұрығындарды салауаты өмір салтын жүргізу дағдыларына және тәуелділік мінез-құлық факторының алдын алуға әкелді ( темекі тарту, алкоголь ішімдіртерін шамадан тыс қолдану, есірткі қолдану, сапасыз және рацианалды емес тамақтану, төмен физикалық белсендік)
2.  өкпе қатерлі ісігі пайда болу қатерін, бас ми инсультының даму қатерін, жүрек қан тамыры ауруларының пайда болуын төмендету
 
 
 
 
 
 
 
 
" Бронх демікпесі " мектебі
 
" Бронх демікпесі " мектебі міндеттері
 
  1. «Бронх демікпесі  мектебінің» жұмысы аурудың шырқатылуын ескертуге, асқынулардың алдын алуға, ақыр соңында өмір сүру сапасын жақсартуға, бронх демікпесінен мүгедектік мен өлімді төмендетуге мүмкіндік беретін тәуелділік факторларын түзету мен ауруларды өзін-өзі бақылау әдісін жүргізу жолымен денеге түсетін ауырлық төзімділікті жоғарлатуға бағытталған.
  2. Тұрғындарда дәрі-дәрмектік және дәрі-дәрмектік емес емдерді тұрақты жүргізу қажеттілігі туралы ақпараттандыру.
  3. Пульминалогия саласында тұрғындардың медициналық білімін  жоғарлату;
  4. Сауықтыру шамасы анықтау және оны өмір сүру сапасын жақсарту мен ұзақтығы үшін қолдану.
 
Мақсат:
1. науқасқа оның ауруы туралы көрініс беру, бүгінгі күні бронх демікпесін емдеу мүмкіндіктері туралы айтып беру.
2. бронх демікпесімен ауратын адамға өзінің денсаулық жағдайын бағалауға және демікпеге қарсы емделіге адекваттылыққа мүмкіндік беру;
3. демікпесі бар науқасқа астма уақытында нашарлаудың жақындауын өзігінен анықтауды және оның алдын алуға үйрету.
4. демікпе ұстамасы кезінде науқасты өзіне-өзі көмектесуді үйрету
5. демікпені емдеуге арналған спейсер және пикфлоуметр секілді жеке қолдану құралдарының мақсатын түсіндіру;

6. Науқасқа демікпе клиникасы маманының ұсыныстарын нақты орындауға  көмектесу, себебі демікпеге қарсы емделу жетістігі  осыған байланысты.
Жетістіктер:
1. демікпе ұстамасының төмендеуі және аурудың ауыр түмен ауратын адамдар саны, асқынулар мен одан өлімнің санының азаюы;
2 қайта ауруханаға жатқызу жиілігінің төмендеуі;
3 Түнгі демікпе симптомдарының жоқтығы;
4 бастапқы физикалық белсенділікті қалпына келтіру;
5. еңбекке жарамды жастағы тұлғаларда уақытша еңбекке жарамсыздық пен мүгедектік бойынша шығындардың кемуі
6. науқастың өмір сүру сапасының жақсаруы және  науқаста өзінің ауруына және еміне дұрыс қатынастың құрылуы.
 
 
 «Дені сау бала» мектебі
Міндеттері: Мақсат:
дені сау баланы тәрбиелеу негізгі қағмдаттарын (емізу, тәртіп, тамақтану, физикалық тәрбие, шынықтыру, күтім және т.б.) ата-анаға үйрету, балаға ұқыпсыз немесе қатыгездікпен қарау белгілері кезінде ата-аналарға психологиялық көмек көрсету;
Жетістіктер:
  1. Баласының денсаулығы алдында ата-аналардық жауапкершілігі.
  2. Аналық сезімді ұғыну және бала дамуын қадағала
 
 
 
 «Жас аналар» мектебі
Міндеттері:
1. болашақ анамен және оның отбасы мүшелеріме байланысты орнату.
2. жүкті әйелдерді босануға физикалық және психикалық тараптан дайындау, оның ішінде отбасыны нәрестенің туылуына дайындау..
3 жаңа психикалық ахуалғы бейімделу – жүктілік.
4  жүкті әйелдің ересек «Мен»- нін интегралдау және күшейту
5 Болашақ анаға салауатты өмір салты негіздері беру, жеке гигиена ережелерін үйрету және оны ұстау маңыздылығын түсіндіру.
6. нәресте үтімінің негізгі қағидаттарын үйрету
7. емізу артықшылығы мен қағидаты бойынша қажетті білімдерді ұсыну.
8. жоғарыда көрсетілген мәселер бойынша болашақ аналардың білім деңгеән анықтау, әсіресе бала күтімі бойынша тәжірибесі жоқ алғаш босанатын аналардан.
9. балалар арасында жарақаттанушылықтың алдын алу туралы болашақ аналарды ақпараттандыру.
10. анада бала мен оның жақын ортасымен қарым-қатынастық дағдылар дамыту
11. баласымен өзара қатынаста аналық сезімді дамыту
12. ана салаларын, отбасылық қарым қатынас (жұбайлық), әйелдердің эмоционалды саласын диагностикалау және алдын алу.
13. босану кезіндегі мінез-құлықты дамыту
14. нормативті жұбайлық кризиске бейімделуде жұбайлық қарым-қатынасты диагностикалау және алдын алу.
 
Мақсат: бала күтімі және профилактика сұрақтары бойынша ата-аналарды оқыту және ақпараттандыруды арттыру.
 
Жетістіктер:
- ортақ бірлескената-аналық ұжымдық қалыптастыра отырып, эмоционалды қолдау,мүдделердіңортақтығы, өзара түсіністік атмосферасын жасау; ББМ жұмысына әр ата-ананың белсенді қатыстыру үшін жаңа технологиялар мен әдістерді қолдана отырып, әр тәрбиеленуішнің отбасымен серіктестік қатынасын орнату.
 
 «Отбасыны жоспарлау» мектебі
Міндеттері:
1.Берік отбасылық байланыс, салауатты өмір салтындәріптеу
2. аборттың алдын алу, оның ішінде жасөспірімдердің бірінші жүктілігін.
3.  ана мен бала денсаулығын нығайту
4. ЖЖБА профилактикасы, оның ішінде АИТВ
5. Отбасыны жоспарлау әдістері мен тәсілдері туралы тұрғындарды оқыту мен ақпараттандыру
Мақсат: әйелдер, балалар мен жасөспірімдердің репродуктивті денсаулығын сақтау және нығайту.
Жетістіктер:  
 «Босануға дайындық» мектебі
Мектеп мақсаты:
әйелдерге жүктілік мен босануға саналы қарым-қатынасты қалыптастыруға көмек көсету, әйелдерді босануға дайындау.
Жетістіктер :
Толғақ алдындағы қорқынышты еңсеру, өзінің сезімін басқаруды үйрену, уақытылы босаңсуға, туғанға дейін  кішкентай балалармен қарым-қатынас жасауды үйрену.
Сіздің ойларыңыз, сезімдеріңіз және денеңіз
— басты мақсатымыз
Наверх
Написать в чат
Сообщение сайта
Заказ обратного звонка
Жду звонка
Перезвонит первый освободившийся оператор.
Запись на прием
Записаться